“Het gaat erom mensen te inspireren om het beste uit zichzelf te halen. Ze tot optimale prestaties krijgen, zichzelf te verbazen. De dingen die goed gaan, verbeteren en de zaken die minder zijn om te buigen tot een onderdeel van een fantastische prestatie.”
“Een goede mediatraining versterkt je autoriteit en geeft je handvatten mee om elk gesprek en presentatie aan te kunnen. Dat is in de huidige samenleving een ‘must’ voor iedereen die regelmatig met media te maken heeft.”
“Een media-optreden is als een gesprek in het echte leven: helder, enthousiasmerend, ‘to the point’ en oprecht. Dan maak je het verschil en haal je de uitzending of krant. Dat leer ik je.”
“Een goede mediatraining maakt dat je vol vertrouwen ieder vraaggesprek tegemoet gaat. In mijn trainingen vind ik het belangrijk je bij te brengen hoe je vanuit kracht en innerlijke overtuiging je verhaal kan doen.”
“Professionals leren bij mij om op een natuurlijke manier echt antwoord te geven op een vraag, zonder hun eigen verhaal te verloochenen. De woorden ‘geen commentaar’ bestaan in mijn ogen niet…”
“Social media, kranten, bladen en omroepen zijn een wezenlijk onderdeel van onze samenleving, met al hun goede en slechte eigenschappen. De media zijn geen vijand. Leer ze kennen. Zet ze in om de boodschap te verspreiden. Want zoals de voormalige bondskanselier Helmut Schmidt ooit zei: “Wer nicht redet, wird nicht gehört.” Een goede mediatraining helpt daarbij.”
“Een goede verhalenverteller laat de toehoorder op het puntje van z’n stoel zitten waardoor hij of zij alle informatie in zich opneemt. Iedereen kan zo’n verteller worden, als je maar weet hoe. Ik help je daarbij.”